sobota, 16 września 2017

Teatr Jarlaheim


   Teatr uliczny wzbudził we mnie mieszane uczucia... Świetnie było wykonać parę figur, dostać pd i podziwiać kiteczki jednej z postaci, jednak wywołuje taką tęsknotę. Kilka miesięcy temu, chodziłam na zajęcia aktorskie. Uczyłam się improwizować, nie przesadzać z teatralizacją, dobrze akcentować... Jednak moje marzenia o szkole aktorskiej, prysły jak bańka mydlana. Chcąc się sprawdzić, chciałam uczestniczyć w szkolnym musicalu, jednak nie pokonałam stresu... Nie udało się żadne podejście, więc dałam sobie spokój. Nie umiem publicznie grać kogoś kim nie jestem, wolę mówić na jakiś temat, lub po prostu czytać.


   Misje zaczynamy w zanieczyszczonej dzielnicy Jarlaheim. Ta dzielnica wygląda na dzielnicę różnych wytwórni, unosi się tam pył. Nie lubiłam jechać tą stroną miasta, zawsze kojarzyłam ją z negatywnym wpływem człowieka na środowisko.


   Sklep z gadżetami znajduje się w Jarlaheim, przy wyjściu w kierunku na Wyspę Padok. Akcesoria są dostępne poniżej 20 sc, a niektóre są za js.



Darkstar
sportowy koń fryzyjski


Hotmaster
shire

   Zgubiłam sens by wstawiać tu posty i wstawać z łóżka. ^kurtyna w dół^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger