niedziela, 22 maja 2016

Sally, królowa fryzów, nowy mieszkaniec stajni


    Witajcie, dzisiaj zaczynamy od wałkowania pewnej, można powiedzieć, miejskiej legendy. Część graczy już domyśla się po tytule, że post będzie dotyczył Sally.

Kim jest Sally?

Według pierwotnego znaczenia jest to najprościej mówiąc-królowa fryzów, czyli koni fryzyjskich. Niegdyś rasa czy nawet płeć owej Sally była zagadką. Od tamtego czasu pojawiały się teorie, że jest to postać humanoidalna (podobna do człowieka). Lecz od samego początku tego przesądu czy też legendy jej rasa nie była znana, przez co można twierdzić, że równie dobrze królowa fryzów, logicznie może być także koniem.



Legenda

    Na początku legenda obejmowała godzinę 24:00. By zostać nawiedzonym gracz miał przyjść na farmę Unfortunate Dews o 24 na koniu fryzyjskim. Następnie wskoczyć na kurnik za stajnią i zostawić tam konia bez sprzętu. Wypowiedzieć tajemnicze słowa przywołujące Sally i klątwa miała zadziałać. Są także wersje z autorskimi wierszykami na przywołanie Sally ale wystarczy ją 3 razy wezwać na czacie "pogadaj".
     Według podań klątwa ma polegać na tym, że będzie nas prześladował koń fryzyjski i pojawiał się często blisko nas...


Czy jest się czego bać?

    Absolutnie jest to rzecz, która została wymyślona by stała się jedynie legendą i nie zawiera w sobie zbyt wiele prawdy. Co prawda opuszczona farma wygląda w nocy dość niepokojąco, szczególnie samotne białe owce spacerujące jak duchy. Taka atmosfera bardzo działa na potencjalnych odbiorców legendy jednak należy włożyć to jedynie między bajki.
     Mówią, że w każdej legendzie jest ziarenko prawdy... Uważam, że pierwszy przypadek to tak naprawdę wymysł gracza, który skojarzył sobie fakty i wymyślił coś co teraz jest dla niektórych jedynie rozrywką. Nie ma się czego bać.


...................................................................................................................................................................



Nowy koń

    Wczoraj zapadła decyzja o zakupie tego pana na zdjęciu powyżej. Znajdziecie go na farmie Marleya. Decyzja nie była prosta, wahałam się pomiędzy AQH i APH. Ostatecznie do stajni przybył American Paint Horse o imieniu Northwind czyli Północny wiatr. Liczę, że się świetnie zgramy na zawodach i będziemy wymiatać.

Widzimy się w sobotę lub piątek :D


Cierpnąca Sroka   Enjoy 

12 komentarzy:

  1. Zrobiłam to działało ale przed tem uważałam że to bujda 1 raz jak zobaczylam tego konia to zemdlałam ale potem wstałam z podłogi XDD i mam 1 pytanie czm tem kon ma czerwone oczy , i znika ?

    OdpowiedzUsuń
  2. extra post ale z jednym się nie zgadzam. według mnie jest czego się bać,ponieważ ja widziałam Sally 3 razy na ŻYWO! BYŁA STRASZNA

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh mam pytanie co napisac na tym chacie xd

    ????

    OdpowiedzUsuń
  4. Sally istnieje! Widziałam ją nawet KIEDY ZABIERALA KONIA! Posłuchajcie bo to było dziwne... Wolałam ją z kol co nie? Kol do niej podeszła żeby sprawdzić czy to ona... I wtedy to się stało... Sally zadebowala nad Nora (tak nazywa się moja koleżanka) i Nora znikła... Ale... Z Sally chyba zeszła jakas dziewczyna... i poszła do krzaków... Znikła ale koń z którego być może zeszła sam chodzil nawet biegał wokół kręgu w którym się schowalam... Potem kol mówiła że jest w dziwnym miejscu i że nie ma go na mapie. Była tam z nią ta dziewczyna która prawdopodobnie zeszła z Sally. Potem mojej kol udało się uciec z tego miejsca. Zaraz po tym ta dziewczyna do nas podeszła i powiedziała że Sally jej zabrała konia... Zauważyłam że KONIE NORY I TEJ DZIEWCZYNY TAK SAMO SIĘ NAZYWAŁY!!! Może to znylilo Sally... A może to ta dziewczyna była z Sally i skopiowala sobie konia Nory? Bardziej wierzę że znylilo to Sally ale ona w końcu ZESZLA Z SALLY jak przypuszczam. Ona naprawdę jest królowa fryzow bo umie sprawić że nasze fryzy SAME CHODZĄ! Kto nie wierzy niech sprawdzi zwykle pojawia się po kilku minutach albo dłużej na klifach. Jak debuje znaczy,, tak" a jak się kręci znaczy,, nie" możecie zadawać jej pytania ALE NIE PRZEZYWAĆ JEJ! Po 15 min zaczyna gonić graczy. UCIEKAJ WTEDY DO KRĘGU! ONA TAM NIE WEJDZIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O matko jak czytałam to co napisałaś tak mi zaczęło bić serce że masakra

      Usuń
  5. Serio? ... Ja pamiętam jak chyba miałam 16 lvl i byłam na angliku karym z innymi graczami to była tam stojąca się Sally. Trochę zaczęłam się bać że mi zabierze konia... Ale pamiętam że kol mi napisała że SALLY ukradła jej przyjaciółce fryza!!! I to jest prawda!!! Nigdy nie wchodźcie w nocy na opuszczoną farmę! Wiem bo wszystko mam w głowie. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Sally To człowiek z Czarnym Kapturem, Jest Niska, I ma brązowe włosy. Natomiast Jej Fryz To jest napewno nahipnotyzowany koń! Widziałam Ich!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sally to prawda wszyscy myślą że to bujda ale tak nie jest ... Mojej kol ukradła fryza wszyscy mówią logiczne wyjaśnienia które nie są prawdziwe bo oni się poprostu boją Sally polecam sprawdzać do skutku bo ja ją widziałam na klifach i już nigdy nie zobaczyłam swojego fryza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją ostatnio widziałam na klifach jak chciałam zobaczyć czy jeszcze straszy. Myślę że do niektórych osób może sie pokazać bo dużo osób mówi że nie widzieli a ja akurat widziałam.

      Usuń
  8. Ja raz przywoływałam Sally z innymi graczami, byłam na startowcu i nagle zobaczyłam coś za kurnikiem, podeszłam a dziewczyny mówiły że widzą Sally, a to co widziałam za kurnikiem znikło gdy się ponownie odwróciłam do kurnika, nie wiem co to było ale wtedy gdy one mówiły że ją widzą, pojawiła sie od strony pola ta Sally, miałam włączone nicki i nie miałam włączonego trybu Dk (że widze DK) więc się bałam i uciekałyśmy, nagle jedną z dziewczyn złapała więc my sie odsunełyśmy by ją widzieć a ja sie spytałam na pogadaj ''Nie rób jej nic!!!'' czy coś takiego a Sally poszła gdzieś a ta osoba co została schwytana powiedziala na grupie ze jest w dziwnym miejscu więc powiedzialysmy by wziela podwozke a ona wziela i sie wydostala ,natomiast ja z pozostalymi ucieklysmy i na szczęście Sally nas zostawiła (Było to o około 00:00 w nocy).

    OdpowiedzUsuń
  9. A więc tak SALLY wierzę w nią jak najbardziej alle czy mam jakąś historie do opowiedzenia tak......... Pewnej nocy ja i moja kuzynka postanowiłyśmy że pojedziemy na zapo i pojechałyśmy i to był błąd..... Moja kuzynka mówi że byśmy wezwały Sally i ta rozmowa wyglądała tak
    Kuz-ej Emila
    Ja-co...?
    K-wezwijmy Sally xD
    Ja-nie....
    K-no pls
    I się zgodziłam... To był błąd napisałam SALLY PRZYJDŹ TU DO nas ×3 i była.. Stała na klifie czarna jak noc szczęście mojej kuzynki sięgało wszelkich możliwości ja poczułam się jak zparaliż0w4n4 i przestraszona.... Niestety komputer się rozładował więc nie udało się nam uciec. rano ja i moja kuzynka dosnałyśmy szoku po zalogowaniu wszystko było wpożądku byłam w swojej stajni (miejscu gdzie mam stajnie)więc powiedziałam sobie że to się nie powturzy (dialog)
    Ja-nigdy wię-
    K-Omg powtuszmy to
    Ja-n-ni-nie!!!!!!!
    💞Koniec💞

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger