sobota, 1 grudnia 2018

Post społeczności!


   Poprzedni tydzień pełen był wrażeń. Na grupie na facebooku stworzyłam post, w którym mogliście dodać swoje najlepsze zdjęcia. Trafią one tutaj, do specjalnego posta, którego wszyscy dziś tworzymy. Wybór był niełatwy, spędziłam wiele czasu wśród waszych przepięknych prac. Chciałabym zabrać jak najwięcej, jednak była to forma takiego małego "konkursu".

Oto galeria Waszych cudownych zdjęć, cieszę się, że tworzymy dziś post wszyscy razem ^^


Bella Strongborn i jej nastrojowy krajobraz z Epony


Zsuzsanna Icestar i pięknie dobrana kolorystyka
"Pozdrawiam wszystkie osoby, które teraz czytają to co napisałam ;^;"


Ingeborg Mooncamp i klimatyczny efekt trójwymiarowości 


Gwendolyn Breezebaker i eleganckie zdjęcie karego konia luzytańskiego 


Alanis Turtlestone i estetyczny, ciepły edit


Leila Snowson zachęca do lektury w swoim estetycznym edicie 


Margaret Starpark i fioletowe postrzeganie Epony

"Z sesji nic ciekawszego, oprócz tego ujęcia, nie wyniosłam. Jeździłam po całym Jorvik, by zdobyć cel- właśnie tam do niego dotarłam, w Eponie"



Diana Crazycat i jej estetyczny edit 


Victorie Southhaven i nastrojowe, emocjonalne zdjęcie


Ruth Kittenluck i błyskotliwe przeróbki


Kaja Ravenpie i pełna delikatności wizja 


Artist from Jorvik, wspaniałe światło


Lucy Rockstream i jej interpretacja zachodu słońca


Ryby Overhost i jej śliczny rysunek

"Edit przedstawia moją postać, jadącą na moim wymarzonym koniu, którego nazwałam Mortem."


Francesca Almonpoulos i ciekawa propozycja kompozycji 


Ylva Monsterrock, nastrojowe ujęcie z cyrku


Devora Wolfforest i prześliczna, arkadyjska wizja rzeczywistości


Ivy Freindland i ciekawy edit z koniem fiordzkim


Solvieg Cherrymoon, łapiące za oko zdjęcie po mistrzostwach

   Dziękuję za waszą aktywność! Zdjęcia były bardzo udane, a wybór niezwykle trudny. Jeśli nie udało Ci się znaleźć w tym poście, nie martw się. Jeśli będziecie zainteresowani, możemy to kiedyś powtórzyć :D Do zobaczenia w wiosce świątecznej w środę! Serwer tęcza, wioska świąteczna, godzina: 17

{Nowości}




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger