poniedziałek, 18 kwietnia 2016

Nowe oblicze Sroki

     
Justin i Sroka





  Kilka miesięcy zbierałam się żeby cokolwiek napisać. Pisanie o aktualnościach gry coraz bardziej odpychało mnie od tej strony. Nie byłam ciekawa co dzieje się na blogu i szczerze odczułam korzystny wpływ tej "detoksykacji". Powracam z nową i bardziej poważną propozycją...






  Chcesz wiedzieć jaka to propozycja? Jeszcze chwileczkę przybyszu. Mam nadzieje, że się polubimy. Właśnie dla ciebie czytelniku napiszę trochę o sobie byś wiedział czego się spodziewać. 





  Jestem sroka, to mój pseudonim byście mogli się do mnie jakoś zwracać. Sroka nie mówi o sobie zbyt wiele ponieważ jest ukryta w zaroślach i tylko nieliczni są w stanie ją dostrzec. Nie ma o czym pisać gdyż mówi ona przez fotografie pixelowych koni. 












  
  Mój blog przechodzi przemianę nie małą. Zmienia się powoli jego wygląd, a także sam właściciel. Myślę, że osoby, które chcą zobaczyć coś z perspektywy zwykłego, anonimowego gracza przedstawione w screenshotach znajdą coś dla siebie. Nie wykluczam, że pojawią się tu także moje edity. Dziś macie mały przedsmak zmian. Jutro wracam, a tematem 1 oficjalnych rozważań będą inni gracze

                 CIERPNĄCA SROKA 


                                                          Enjoy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger