środa, 15 czerwca 2016

Nowy wygląd Valedale, świnki, kapitanie, toniemy w kwiatach!


   Stało się. Na początku było Moorland, duch odnowy przeszedł do Fortu Pinta i chyba drogą wodną przez Rzekę Srebrnej Pieśni dotarł na kolejny cel, nie oszczędził także wioski Valedale... I to jest wspaniałe!
   Pierwsze wrażenie to było naprawdę wielkie "WOW". Wyszłam z przyczepy z Snowdrop'em i zobaczyłam róże. Stałam tam z dobre 4 minuty zanim odwróciłam się i zobaczyłam co się jeszcze pozmieniało. Kolejna rzecz, która rzuciła się w oczy to stajnia. Dach wyglądał bardzo specyficznie. Bardzo widoczne były niebieskie okiennice. W tym stylu folkloru i starszych dachów utrzymano całą wioskę, wliczając w to małe, urocze domki mieszkańców.


   Po tym jak już przywykłam do wyglądu i wszechobecnych kwiatków pojawiła się myśl. Jak wygląda część wioski Valedale po drugiej stronie rzeki? Rozpędziłam kuca do cwału ale stanęliśmy jak wryci widząc przepiękny most. Odnowiony, z inną kolorystyką aż kusił by przez niego przejechać, a zza balustrady wyjrzeć na taflę wody.


   Przeszłam przez most i zobaczyłam dziwną i wyróżniającą się chatkę... To siedziba Avalona! Znów przyspieszyliśmy.


   Domek był bardzo ciekawy. Drzwi z grubego drewna zdobiły metalowe ozdoby przypominające gałązki. Wszechobecne zdobienia architektoniczne są wprost nie do opisania! No może, jest to możliwe ale ja nie znam się na takiej architekturze i nie czuję się na siłach opisać wam całego domku, więc powyżej macie jego zdjęcie. XD
   Widzicie te kwiaty? Nie było ich wcześniej w Valedale...

   Róże towarzyszyły tej wiosce od zawsze... Tym razem zostały poprawione, a ponad to dodano nową kolorystykę.


...................................................................................................................................................................
świnki!



   Dodali trzy świnki o różnych kolorkach. Powyżej macie cenę poszczególnej świnki.

   Nazwy świnek:

  • różowa- mądra świnka
  • czarna- fajna świnka
  • w kropki- wkurzona świnka 




 ..................................................................................................................................................................


   Targ koni obecnie znajduję się w pobliżu farmy Stev'a. Już mają zadania, a pamiętajcie, że one także dodaja doświadczenia dla postaci!


Cierpnąca Sroka Enjoy

2 komentarze:

  1. valedale ładnie im wyszło tylko nie podobają mi się te świnie nie powinny kosztować 15 sc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, odnowienie tej wioski było strzałem w dziesiątkę. Wszystkie zwierzaki "do toreb" mają podobne ceny. W każdym rodzaju mamy droższe i tańsze osobniki. Tak samo uczyniono ze świnkami. Zbyt tanie byłyby nieopłacalne. To czy komuś się podobają to indywidualna kwestia (osobiście nie skakałam z radości na ich widok).
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger