wtorek, 28 czerwca 2016

Mój blog ma lvl up? O.o Sobótka


   Co się ze mną stało? Dlaczego nie ma tak długo posta? Wiem, że wstawiałam posty częściej, jednak ostatnio było dosyć dużo do zrobienia. Klimat sobótki mnie po prostu dobija, naprawdę nie mam humoru na świętowanie...
    Dopiero teraz mam siłę by zrobić coś produktywnego. W czasie mojej nieobecności narodziła się nowa praca.


   Nie miałam pojęcia co robię rysując w programie, który nadal jest dla mnie obcy. Jednak ten kucyk tak poruszył moje serce i przyciągnął uwagę, że postanowiłam go tutaj wstawić. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sobótka


   Mimo tego, że nie lubię tego święta to była dobra okazja by ocieplić nieco wizerunek postaci. Pogalopowaliśmy do sobótkowego sklepu, w którym zakupiłam kilka rzeczy, wydając przy tym co nieco. Przenosiliśmy drewniane belki z SnowDrop'em.


   Ciągłe podróże do miejsca gdzie odbywała się impreza i do Stev'a, były męczące. Szczególnie, że asystował mi dzisiaj mój kuc walijski z 5 lvl i słabszym zdrowiem. 


   Dziś nie mam tak wiele pomysłów by jakoś opisać wam aktualizacje, ale mam nadzieję, że zdjęcia pomogą wam w zrozumieniu moich przemyśleń. 


   Sobótka, jak wiemy, to coroczna tradycja. Świętujemy, tańczymy, wykonujemy zadania. 


   Teraz będzie troszkę kolorowo. To przez kwiaty, oczy bolą... xd


      Ostrzegałam ;')


   Z naszą nową przyjaciółką... OMG, jakie to depresyjne x,D

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Luźne gadanie


   Zastanawiałam się nad tym by zrobić na blogu coś produktywnego. Mam kilka projektów, które powoli realizuje, a które są niespodzianką, ale w czasie wakacji co jakiś czas pojawiać się będzie.....*fanfary*..... krótkie opowiadanie! 
   A teraz... skąd pomysł by zrobić na tym blogu coś takiego. Uwielbiam robić i przerabiać zdjęcia, ale pisanie także jest w pewnym sensie interesujące. Chciałabym eksperymentalnie wprowadzić coś nowego. To nie będzie zastąpienie zdjęć! To tylko dodatek na koniec posta, ponadto nowe części pojawią się także automatycznie w specjalnej zakładce. 
   To by było na tyle dziś!

Cierpnąca Sroka Enjoy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger