wtorek, 31 stycznia 2017

Zapraszam do mojego świata



   Tak, nie zwariowałam (jedynie przesadziłam z różem). Nie wiem co to za potworek przy mojej nodze, mistrz pierwszego planu.

FP: Cierpnąca Sroka- sso

   Od dziś zaczynam małą działalność. Myślałam o tym już jakiś czas. Poszukuję osób, które chcą ładne zdjęcie/ przeróbkę. Chcę ćwiczyć na ładnych screenach.
-zgłaszacie się na fp (traktuje go prawie na równi z skrzynką pocztową)
-wysyłacie mi screena normalnej/dobrej jakości
-informuje was czy będę coś z nim robić
-jeśli tak, wysyłam wam skończoną pracę

  Możecie dawać swoje propozycje, co chcielibyście na zdjęciu, jaka ma być kolorystyka. Nie obiecuję, że zastosuje się do wytycznych. Będąc z wami szczera, lubię wychodzić poza schematy :).

  Oferuję także sesję ze mną, ale to chyba dla kogoś kto by naprawdę chciał w dwie osoby.

Poniżej malutkie portfolio, ale tak naprawdę cały blog może wam pokazać moje prace.








Cierpnąca Sroka Enjoy

4 komentarze:

  1. Edit z samege początku jest mega! ^u^

    Zapytam z ciekawości - od jak dawna rozwijasz się artystycznie? Bo ten królik z poprzedniego posta także wyszedł ci fenomenalnie. :3

    W ogóle, to zazwyczaj twój pseudonim czytam 'cierpIąca', a nie 'cierpNąca'. X'd

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Rozwój artystyczny zaczęłam na dobre gdy miałam ok 11/12 lat, tak to jest zostawić dziecko same w internecie ^^;. Zaczynałam od najprostszych kredek bambino, potem otrzymałam w prezencie mały tablet graficzny (13l). Jeśli chodzi o figurki, zaczęłam właściwie niedawno. Nie przypadła mi do gustu glinka samoutwardzalna, więc oszczędzałam na coś, co bardziej mi odpowiada.
      Z moją ksywką tak jest xd. Na pierwszy rzut oka te dwa wyrazy nie pasują, więc ludzie czytają to z błędem. Pseudonim zainspirowany został kanałem Cierpnąca Skóra, co ja usilnie za każdym razem czytałam "Cierpnąca Sroka" xd.
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. W jakim programie obrabiasz zdjątka? ;3

    ~Amanda Mcwill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do obróbki używam: Gimpa, My Paint'a, Krite i PhotoScape. Jeśli chodzi o rysowanie polecam My Paint :).
      Pozdrawiam

      Usuń

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger