sobota, 28 maja 2016

Naprawione drzewa w Eponie


   Witajcie ponownie :D Dziś zdjęcia nie mają jednakowej tematyki czy miejsca, dlatego nie będzie nudno, jeśli chodzi o aspekty wizualne. Jestem w trakcie trenowania mojego APH, więc on także pojawi się na zdjęciach.


   Mam dużo pomysłów, które są obecnie powoli rozwijane. Tradycyjnie każdy post ZAWSZE będzie zawierał zdjęcia, które uznam za stosowne. Wiąże się to ściśle z tematyką tego bloga, która jest poświęcona właśnie zdjęciom z gry.
   Niezwykle trudno odszukać inspirację, zazwyczaj pomysł przychodzi w trakcie włóczenia się po mapie. Czasem wena spada na mnie gdy trenuje mojego wierzchowca.



   Polecam klikać na zdjęcia i oglądać je w pełnym rozmiarze.


To uczucie gdy jako jedyna przychodzisz na kucyku.
   Teraz ważna informacja, która odmieni los wszystkich fanów robienia zdjęć...


BEFORE
AFTER
   Tak! ,Moja ubłagana chwila wreszcie nadeszła i naprawiono kolor wierzb w Eponie. Dla wtajemniczonych naprawiono też płatki kwiatów spadające przy staruszce w Moorland...


Cierpnąca Sroka Enjoy

1 komentarz:

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger