niedziela, 14 maja 2017

Całkiem nowa odsłona bloga, mustang Spirit


   Poszukiwanie tego mustanga pokazało mi jak bardzo leniwa jestem i czekam na komentarze gdzie jest mustang. Tak bardzo nie chciało mi się po niego jechać! Zadania robiłam, mustanga lubiłam, ale droga na miejsce to był horror nie do zniesienia. Tak wiem, wyolbrzymiam to, po prostu mi się nie chciało.
   Właśnie teraz uaktywnił się mój syndrom "sztuka mniam, obowiązki ble". Oczywiście nie wpływa to na moje życie aż tak bardzo, tyle że jestem teraz...ymmm... spokojniejsza. Kiedy mam już wyznaczony cel, no to galopem do przodu. (Tak btw. pracuję nad animacją na kanał).


   Właśnie, wróćmy do mustanga, o którym chce powiedzieć parę słów.



  •    mustang ma unikalne animacje 
  •    jego maść mogłaby być mniej bajkowa (na szczęście mam morgana)
  •    ma prześliczną odmianę na pysiu 
  •    jest tańszy ( bieda sc)
  •    wspomnienia z dzieciństwa ;D 
realizm 
kura. 
logo, komiks
szkic grayscale, w cenie 2 odmiany kolorystyczne 
szkic z kolorami 
kształty bez lineartu

   ///Info/// 
   Zrobię logo dla klubu/ edit za 200 sc. 
   Technika praktycznie dowolna, za realizm (pierwsze zdjęcie)- 1000 sc, ponieważ zajmuje prawie cały dzień przy programie. 



   Mam pewien problem, otóż klawiatura stwierdziła, że zabierze mi losowe znaki, przez co straciłam linię, średnik, nawiasy kwadratowe, cudzysłów i znaki mniejszy i większy. Czy ktoś może wie, jak to naprawić, lub miał podobnie? 





   Tak, mam mustanga zapisanego po rosyjsku, tak lubię się wyróżnić. Tu pojawia się pewna historia, po kupieniu mustanga przenieśli mi go do ostatniego boksu, a ja zaczęłam panikować, że nigdzie go nie ma. Chyba za szybko wyciągam wnioski.




   No i oto smutny koniec notatki.

   ~bye

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger