niedziela, 28 maja 2017

Star Stable Tag


   Witajcie, dzisiaj post wychodzi później z pewnych "technicznych" problemów. W praktyce; warsztaty języka japońskiego, praca na konkurs. Jeśli ktoś odwiedza mojego FB, mógł także zobaczyć, że realizuję projekt animacji o sso.

Star Stable Tag

za nominację dziękuję Amandzie Mcwill

1.Zmieniłabyś swoją nazwę na sso? 

   Imię Alice bardzo mi się podoba i kojarzy mi się z bajką Alicja w Krainie Czarów, której jestem fanką od dzieciństwa, pomijając nowe części dopisane do historii. Shyhaven, tłumaczyłam jak coś podobnego do spokojna/cicha przystań/port. Uważam, że nazwisko jest strasznie nie dobrane, kojarzy mi się z domem spokojnej starości, ale kiedy zakładałam konto nie przywiązywałam do tego wagi. 

2.Co myślisz o jorvikach gorącokrwistych? Często jeździsz na swoim?

   Jorvik gorącokrwisty to na pewno unikatowa rasa. Konie stworzone w tym stylu mają szpiczaste uczy, długi pysio, duże chrapy, nogi złożone z brył i posklejana grzywa. Już po opisie można zobaczyć, że w mojej opinii urodą nie grzeszą. W ostatnich tygodniach zrobiłam dwa edity tego modelu, tak w ramach praktyki. 



3.Na jakim koniu najczęściej jeździsz? 

   Kocham miłe zmiany, więc to na kim wyjadę z stajni to czysta ruletka. Obecnie lubię jeździć na koniu Midnightflower, którego nie ma jeszcze niestety w zakładkach. Jest to najnowszy sportowy fryz. Zwykłe fryzyjczyki mi się znudziły, mimo że mają przepiękny ruch, dobrą zmianą był taki "swawolny" srokacz. 

4.Cel na 2017

   Mogę spokojnie powiedzieć, że największym celem na 2017 jest polepszenie mojego rysowania. Obecnie najbardziej walczę z skrótami, z którymi mam jeszcze troszkę problemów. Jestem dumna z mojego postępu i nie mam sobie nic do zarzucenia. Mogłabym zająć się na pewno w większym stopniu historią sztuki. Dokończyć animację! W animacji jest o tyle trudno, że zanim liźniesz cieni,mija wiele godzin żmudnej pracy. Wiele celów na ten rok było moją prywatną listą, którą prawie udało się zapełnić. 

Tyle udało mi się zrobić, czekajcie cierpliwie. 
5.Co robisz w wolnym czasie w sso?

   Kiedyś kochałam zwiedzać mapkę wolnym galopem, ale kiedy miejsca się skończyły cały czar prysł. Dodanie asfaltu w grze...ugh... i jeszcze to Jorvik City, nie lubię takich miejscówek. Mam nadzieję, że kiedyś dodadzą naprawdę porządny teren do pobiegania. 

6.Czy jest coś, czego żałujesz w grze?

   Najbardziej chyba omijania świątecznych zadań i zadań z targiem, przez co później nabijam lvl. W większym zakresie, żałuję że wcześniej nie zaczęłam prowadzić bloga, prowadzenie bloga jest dla mnie pewnym spełnieniem marzenia i daje mi dużo radości.

7.Masz swój ulubiony wyścig?

   Lubię kiedy wyścig jest aktywny, to znaczy zmienia się w nim coś. Więc moim faworytem zostaje cały czas wyścig czarownic, a mistrzostwa- Jodłowy Gaj. Czarownice są dwuetapowe, wymagają minimalnej ilości skupienia na zadaniu i nie zawierają mnóstwa skrótów. Akcja po prostu się jakoś toczy i tego brakuje w innych wyścigach, żeby chociażby ptak przeleciał! Mistrzostwa Jodowego Gaju to dobry przykład, że w sso pogoda jest jak najbardziej możliwa, deszcz to to czego mi trzeba w codziennej rozgrywce.

8.Ulubiona postać w grze.

Fripp i Veronika

9.Co masz zawsze przy sobie w inwentarzu?
  • szczęśliwą gwiazdę
  • przeklęty amulet Thompsona 
  • siano
  • wiaderko
  • różdżkę 
  • bilet 
10.Co byś dodała lub zmieniła w sso? 

dodałabym / zmieniłabym;
-nową fryzurę "siateczkę" dla koni
-odnowione jorviki
-odnowione arabki
-wielkie wrzosowiska
-pałac i rozległe lasy 
-figury ujeżdżeniowe 
-górskie trasy widokowe
-Pandoria
-bardziej realistyczne oczy koni
-zmiana naszych postaci
-pastwiska z ładniejszymi NPCami
-przywoływanie koni
-trening młodego konia
itd. lepiej nie będę wszystkiego wypisywać ^^

Poszukiwanie prawdy o Górach Jora

   Jakiś czas temu na oficjalnym instagramie sso pojawił się krótki filmik. Był dostępny tylko w relacjach,a pojawiła się w nim nowa mapa. Była bardzo rozbudowana w prawo, właśnie za Górami Jora. Gdyby star stable nie miału już chociaż planu zagospodarowania tej przestrzeni, nie planowali by już poszerzenia mapki!

Co do planów sso mają nasze kochane wiewiórki?

Wiewiórki to spoiler 


   Jeśli nie jesteś wielkim fanem białej wiewiórki, pewnie nie przyjrzałeś się jej opisowi. Czarna i ruda wiewiórka mają bardzo typowe opisy, a biała wiewiórka to spoiler i zapowiedź nowych zadań!


   Z opisu wynika, że wiewiórki te żyją poza naszym terenem, w górskich terenach. Firfall może być jakąś fajną lokalizacją z nowymi zadaniami, mi kojarzy się z tą świątynią w Eponie. Jak wiemy, w sso mamy mnóstwo wiewiórek. Zwykłe jorveskie wiewiórki są brązowe z białymi wstawkami. Do tej pory jedyną niezwykła wiewiórką, którą dane nam było poznać, był kosmita Fripp. Pachnie mi tu zadaniami fabularnymi i smaczkiem z nowego terenu, zaraz za Górami Jor!
Tak btw, wiewiórki sprzedaje nam "Stowarzyszenie wiewiórek bez drzew". 

Co się stanie gdy odnajdziemy ostatniego Jeźdźca Dusz? 


   W poczcie Jeźdźców Dusz brakuje jednej osoby, a mianowicie Anny. Anna należała do kręgu Słońca, które kojarzy nam się z potęgą. Lisa należała do kręgu Gwiazdy i posiadała gwiezdnego konia i potrafi leczyć rany. Linda należy do kręgu Księżyca, w tym kręgu ludzie przejawiają zdolność przewidywania przyszłych, teraźniejszych i przeszłych zdarzeń. Alex należy do kręgu pioruna i może odbierać życia.

   Jaką moc miała Anna? Potrafiła otwierać portale, czas i przestrzeń nie był dla niej przeszkodą, mogła znajdować się w różnych światach. Wydaję mi się, że krąg ten jest najsilniejszy. Ale skoro Anna ma takie zdolności, czemu nie wróciła do nas? Kilka pomysłów, które przyszły mi do głowy, jako uzasadnienie; trzymają jej konia, straciła moc, porwał ją sam Garnook.


   Skoro znajdziemy Anne, czy to już koniec drogi? Górska przepaść, gdzie znajduje się tajemniczy portal mówi nam coś innego.


   Do pokonania zła, na pewno przyda nam się Anna, co do tego nie ma wątpliwości (chyba, że przeszła na ciemną stronę mocy~). Lecz ważnym elementem tej układanki będzie jeszcze jeden koń. Nasuwa się teraz pytanie; Koń Aideen? Nasz koń? My jesteśmy Aideen? kto wie... Pomysł ten przyszedł już, gdy pierwszy raz zobaczyłam te kamienne kopyta. Brakuje nam kogoś, by otworzyć ten portal.


Być może, kiedyś poznamy sekret tego portalu.


Do zobaczenia w kolejnym tygodniu!


bibliografia; Jeźdźcy Dusz

1 komentarz:

  1. gdzie jest ten krąg z tymi końmi ? miałam tam zadania a teraz nie mogę go znaleźć podała byś lokalizacje?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger