sobota, 20 maja 2017

"wspaniały targ koni" i mój nowy fryz


   Prawdopodobnie pierwszy raz trafiasz na mojego bloga. Więc opowiem ci o nim trochę. Mój blog zajmuje się głównie grą star stable online. W postach możesz zobaczyć; edity, screeny, krytykę, rysunki, krótkie komentarze/opisy. Więc jak pewnie szybko zauważysz, posty są dosyć różnorodne, a jedyną ich nieodłączną częścią są screeny.

   Zaczniemy od editu, który robiłam łącznie trzy dni. Wykonałam go metodą nakładania kolorów na szary wizerunek konia, wzorowany na zdjęciu prawdziwego haflingera. Przedstawia on mojego konia Pumkinlion. Bardzo polubiłam tą metodę tworzenia.


   Pomimo pewnych, znaczących utrudnień, w postaci kochanego, promu... Udało mi się zrobić parę całkiem sensownych zdjęć. Tego fryzka miałam na oku już dłuższy czas moi mili, czekałam tylko na double, nie jesteście w stanie wyobrazić sobie co się działo.



   

   No więc podsumowując wyścig w Głuchych Lasach, a raczej zadanie z nim, szału nie ma. A nie! Wróć! Nadrobili to nagrodą za zadanie, ślicznym sweterkiem z apaszką. I like it. Trochę pogubiłam się po tym lesie, wjeżdżając w drzewa i kłody, no cóż, zbieramy na okulary. 



Kiedy po raz xxxxxxx razy robisz zadania z targiem tylko dla exp. 

Czas na chwilę odprężenia z zdjęciami Midnightflower. 










   Na końcu piszę trochę informacji o mnie, żeby na początku nie nudzić. Uczestniczyłam w warsztatach języka japońskiego, spotkanie co prawda organizacyjne, jednak pani pokazała nam najczęstsze błędy samouków. Informuję was o tym, gdyż prawdopodobnie będę chodzić tam i uczyć się języka japońskiego, mogę mieć przez to odrobinę mniej czasu. 

   Mam także pytanie do was. Czy chcielibyście coś konkretnego na blogu? Może poradniki? 
Czekam na waszą opinię, ponieważ zależy mi, żeby stworzyć coś pożytecznego dla moich czytelników. Dziękuję za uwagę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger