wtorek, 13 czerwca 2017

Szia! Konie arabskie


   Wróciłam z długiej wycieczki w czwartek. Budapeszt był cudowny, dookoła wzniesienia, skały, rzeka i przepiękne budowle! Od Budapesztu zacznę dzisiejszy post. Dalej porozmawiamy, co nieco, o koniach czystej krwi arabskiej. Mam nadzieję, że się nie zanudzicie pierwszą częścią 😄. Dzisiaj najwięcej będzie zdjęć, tak że ten, tekstu nie będzie za wiele. 









   I to na tyle. Garść wspomnień z tego pięknego miejsca. 

.................................................................

Konie arabskie 




   Nowe araby są dostępne w 3 maściach, jak dotychczas. Mamy tutaj karego, kasztana i gniadoszka z pięknymi odmianami. Ogony mają osadzone, o wiele bardziej realistycznie, w porównaniu do starszej wersji.

Porównanie z starymi modelami



---



---




---



---



---



   Na koniec przygotowałam sesję z moim nowym koniem (tak zajmę się aktualizacją zakłądki z modelami). W między czasie zapraszam do odnowionej zakładki "o mnie". 














   Biegnę szykować posty na weekend i poradniki. Przepraszam za takie krótkie wypowiedzi, ale ostatnio mam "sporo na głowie".Buziaki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Alice Shyhaven , Blogger